onsdag 16 juli 2008

Semester...

Två dagar har redan passerat förbi och den tredje semester dagen är redan påbörjad!
Hittills har jag bara velat runt utan att egentligen gjort något vettigt, kanske hade varit bättre att jobba istället??
Hunnit med att börja sy ett kapell till min Lotus då jag tar klimatförändringarna på största allvar och räknar med mycket väta framöver. Lyckades även gå till min frisör och klippa mig igår, vi räknade efter och det verkar vara 4 månader sen jag var där sist. Men nu fanns det ingen återvändo då jag ska försöka att ta mig hem till småland och träffa Mammsen och Pappsen....

Räknar med en vecka i småland sen är det dags för att nytt försök att åka till Kinnekulle för att göra en rejäl test av Racingbilen inför årets andra del av säsongen med bla. tävling på Våler i Norge. Ska även försöka hinna med en begravning någonstans mitt emellan oxå.

Har sparat ihop ett antal månader semester dagar som kan komma väl till pass efter sommaren och i höst. Det verkar bli ett mycket körigt avslut på året både jobb mässigt och Privat, tyvärr...

Äntligen har Isa fått en Lillasyster, trodde att tag att det inte skulle bli nått. Grattis iallafall och vem vet nästa gång kanske det blir en Pojke :)

Inga kommentarer: