lördag 9 augusti 2008

Semester tider....

Oj var en tid sedan jag kladdade ner nått här.
En kort resumé, detta har hänt:
Två veckor semester (vecka 30 & 31) var av en av dessa i Småland. Två träningspass på Kinnekulle, lite olje problem första gången & en trasig ventilfjäder vi andra besöket. Min Sambo har fyllt 30 år(7/8). Ludvid, sis och Peter var på besök och vi käkade Italiensk/Grekiskt och umgicks en kväll. Mammsen och pappsen var på ett snabbt besök med en övernattning. Någon tände eld på vår station i Kungälv(se bild) vilket ledde till ett sömnlöst dygn ihop med räddningstjänsten och några kollegor. Är nog i det stora hela vad som har hänt den senaste månaden!

Annars var det fint väder i Lördags så jag la någon timme på min Audi som blev lite blankare efter en tvätt. Efter detta satte jag mig i Min Lotus och drog iväg längs kusten med ett par stopp för glass och lunch. När jag rullade in bilen i garaget hade jag hunnit med hela 22,4 mil längs krokiga vägar längs kusten i mycket bra väder!

Nu har jag ännu en på tvingad semester vecka.... Enl. lag ska man minst ha 20 dagar semester/år *suck*

/Mz

Inga kommentarer: