torsdag 6 mars 2008

Inomhus Tjänst.

Har haft inomhus tjänst denna veckan då det är ett gäng bösiga grovarbetare som är på jobbet och kastar ut gammal utrustning. Gäller att hålla koll på dom annars städar dom nog bort det som egentligen skulle vara kvar!

Det där med att sitta still är inte riktigt min grej, Usch så långtråkigt! Mycket kaffe och skön musik gör lidandet lite enklare!
Snart är det helg igen, då ska vi till min sambos tidigare Chef och köksmästare på Novotel då han fyller 40 år. Kan bli kul att träffa lite nytt folk och snylt äta lite gott :)
Råkade lyfta lite mer än jag skulle förra veckan, min sambo säger att jag är klen, jag säger att jag bara har lite ytliga blodkärl!
Grannen mitt emot verkar göra avancerade övningar i sin soffa, hoppas dom skyddar sig.... så jäkla jobbigt att lämna in en soffa på kemtvätt!

/MZ

Inga kommentarer: