söndag 2 mars 2008

Söndag

Sista dagen denna veckan och imorgon får man masa sig till jobbet igen.
Sen har det blivit Mars oxå, så nu ska man komma ihåg att skriva 03.

Idag firar Mammsen & Pappsen Bröllopsdag närmre bestämt Rubinbröllop dvs. 40 år! Det är länge det.... Tänkte åkt till min systerson nästa helg då han fyller år 10/3 men skippar det då han har fått vattenkoppor. Är helt övertygad om att det är det varma klimatet som gör att ungarna är sjuka så ofta nu för tiden... En rejäl vinter tar död på många små baskelusker.

50års kalaset igår var okej, lite väl mycket konstigt folk för min smak, blev lite väl sent oxå eftersom det var min sambo och hennes mamma som höll i trådarna.

Då vi inte fick någon GP idag så tänkte jag kolla vilka som gick vidare i den där löjliga tillställning då man tävlar i musik och folk röstar på personen som sjunger istället för på det specifika bidraget som framförs.
Kollade på dom två störst tidningarna på nätet dvs, Aftonbladet & Expressen! Det gav gav mig inget.
Nattens vilda party, Så sörplade hon champagne, Vilken efterfest osv. ingenstans kunde man på morgonen idag hitta vilka som gått till final eller till den där andra chansen. Allt handlade om det som hände innan eller efter tävlingen, SUCK!

/MZ

Inga kommentarer: