onsdag 5 mars 2008

Ont i Baken


För något år sedan dömdes toa sitsen här hemma ut totalt, en ny skulle införskaffas! Hur svårt kan det vara? Kommer ihåg att vi var på Hornbach och kollade, dom hade en hel vägg med massor (snackar minst ett 50-tal) av coola sitsar. Men tyvärr var inte min älskade sambo så förtjust för en med taggtråd eller pin-up tjejer på!?! Så till sist blev den en tråkig i ljust trä!
Satt idag och filosoferade över saker och ting på toa när telefonen ringde. Likt ett Formula 1 stopp stod jag snabbt med telefonluren i näven i tv rummet. Efter samtalet satte jag mig på min barstol i köket och kände att det ömma de bak till!! Min snabba rivstart hade friktions mässigt rivit loss som det verkade en stooor fin träflisa ur den annars så fina toa sitsen. Har inte sett var den tog vägen däremot känner jag vad den kan tänkas vara!!
/MZ

Inga kommentarer: