måndag 10 mars 2008

Nästan som Julafton!!

Många anser att jag är lite slö ibland?? (Ev. tycker min sambo att jag är lite väl snabb ibland men det kan vi ta en annan gång.) Vill bara meddela att min slöhet oftast beror på att jag vill vara noggrann och inte göra nått förhastat... Detta har nu betalt sig, min slöhet har fått en prislapp närmare bestämt 2500:-.
Dom flesta som känner mig vet att jag gillar bilar gärna snabba sådan ett annat intresse som jag oxå har är Ljud. Ja inte vanligt oljud som man kan höra ute bland bilar, bussar och sura pensionärer utan Ljud som i Musik!

När jag konfirmerade( i 15års åldern) mig för ett 10-tals år sedan önskade jag mig en stereo av min Mamma och Pappa. Det spelade jag snabbt sönder med högtalarna som aldrig varit speciellt bra egentligen har hängt med... Under det dom senaste två året har jag letat efter högtalare som varit prisvärda och bra! Under det senaste året har jag tittat på en högtalare, Kef iQ7.

Tackvare min noggrannhet (slöhet) har dessa prissänkts först med 2000:- och nu i fredas med ytterligare 500:-.
Alltså har jag nu sparat 2500:- eller som en tjej på en Rea hade sagt - Jag har tjänat 2500:-

Tjejer är dom ända som kan tjäna pengar genom att handla, helt obegripligt!

Så ikväll ska jag korka upp min finaste Whisky och plocka fram en bra skiva och bara sitta och njuta av mitt inköp!!

Dagens Gladast händelse är annars att min Systerson Ludvig fyller tre år idag!! Grattis Kompiz!!


/MZ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt :)
Sis

Anonym sa...

Tack morbror Matz! Du får knattepinnar utav mig på kalaset. Ät inte för många kakor. Då får du ont i magen som Pingu.

Matz sa...

Hej Ludvig! Lovar att inte äta för många kakor för ont i magen vill man ju inte få! /MZ