lördag 1 mars 2008

My Fair Lady.

Opera besöket igår var helt okej, tur att det inte var O som i riktig Opera utan en musikal liknande variant. Tre timmar höll dom på men man fick en bensträckare på 15 min mitt i föreställningen. Då kunde man göra som Min sambos syrra handla två små glas vin, en 33cl öl och en jos för 205 spänn... Hennes gubbe köpte en vanlig marabo chockladrull, den kostade 22 kr. Kultur är dyrt!

Inatt vräkte det ner snö var uppe runt fyra tiden och då låg det snö på marken, Suck tänkte jag! När jag klev upp och gjorde kaffe vid 08:00 så fanns det inte ett spår av det som kommit under morgon timmarna! Välkommen till Götlaborg!!

Ikväll är det 50 års fest/kalas för min sambos morbror. Kan bli en riktig höjdare då dom har en jättestor släkt med alla typer av människor, det är ett sant nöje att bara sitta och iaktta hur dom beter sig. :)

/MZ

Inga kommentarer: